tirsdag den 12. februar 2013

Firefly Garden

Lørdag efter loppemarkedet sluttede min mor og jeg af med et besøg på Restaurant Firefly Garden. Tjeneren genkendte mig og anbefalede deres nye cheese cake - han kunne huske at det var hindbær versionen sidst jeg var der. Så jeg måtte lige tjekke min blog og kan se at det faktisk er et helt år siden jeg sidst var der. Så enten har de ikke særligt mange kunder, eller også husker tjeneren emenemt godt.

Tidligere blodindlæg fra Firefly: herherherher og her.

Min hovedret var "dagens steg" af sæsonens ovnbagte grøntsager med appelsin vinaigrette tilsmagt med trøffel
Mor fik vinterspinat og salater, glaseret butternutsquash med skorzoner- og gulerods kinpira
Vi valgte begge citrus cheese cake med kakao coulis og salat af klementin og frossen limonade - vi var begge ovenud tilfredse

Endnu en gang var besøget en succes og jeg var endda så heldig at have et gavekort dertil, så aftenen var gratis. Det viste sig at gavekortet var på 15 kroner mere end vi havde bestilt for og havde også mit medlemskort til Dansk Vegetarforening med, hvilket giver 10% rabat. Men de kan ikke give penge retur, så det endte med en kombi af drikkepenge og kage - vi fik to kokosmakroner med for at godtgøre for prisforskellen. De blev spist med stort velbehag dagen efter. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar