torsdag den 10. november 2011

Firefly - igen ;)

Igår var jeg endnu en gang på Firefly. Jeg var derinde lige da da åbnede og på International Vegetardag, og så har jeg måske også været derinde og drikke en soya-milkshake med en veninde ;) Men igår var det min kære far, hans kone og min kæreste, som var ofrene. Skræmmende nok kunne personalet genkende mig. Enten spiser jeg der for meget, eller også har de ikke så mange kunder ;)

Aloo tikki - mums kan jeg bare sige. Det er kartoffeldimser med en mango-ananas sauce og en kosambri (indisk salat)

Rød karry - edamame bønner, søde kartofler, spinat og ananas. Blev serveret med gurkemeje ris.

Faderens kone fik en romkugle, som jeg lige sneg mig til at smage. Pænt god vil jeg bare lige sige :)

Min dessert var m såkaldt raw cheesecake.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar