søndag den 14. juli 2013

Firefly Garden

I torsdags var jeg på Firefly Garden med en god veninde. Vi havde købt et tilbud gennem Sweetdeal, hvor man frit kunne vælge 3 retter for kun 145,- pr. person. Det er en rigtig god deal, da deres dyreste hovedret ellers koster omkring 185,-. Jeg var mere end tilfreds og ligeså var min veninde. Til maden fik vi vand og friskpresset juice af mango, vandmelon og æble.

Min forret: spidskål og forårsløg "stir-fry" serveret med grønne asparges, pepitas og relish på rabarber, vanilje og ingefær
Min venindes forret: jordskokkebisque med svampeconfit, ristede pecannødder, sprøde jordskokker og feldsalat
Vi valgte begge denne hovedret: kartoffel- og sellerigratin serveret med porre og dampet forårsgrønt. Hertil rødvinsgelé, timian og mosseline på kartoffel og hvidløg
Vi valgte også samme dessert: rose-havtorn "cheese cake" med hyldeblomtscreme og rabarbersorbet - RAW

Ingen kommentarer:

Send en kommentar