tirsdag den 12. februar 2013

Creative Space

Jeg fik en smartbox i julegave af min mor. En af oplevelserne var et besøg hos Creative Space på Frederiksberg. Her vælger man en keramikgenstand, som man så maler. Efterfølgende glaserer og brænder de den. De havde virkelig mange ting at vælge imellem og et stort udvalg af farver, pensler, skabeloner, stencils og meget meget mere. Der var en virkelig hyggelig stemning og vi sad ved vores eget lille bord og kunne hele tiden spørge en af de søde ansatte ved tvivl. Man kunne endda også få kaffe og mere - noget min mor trængte til efter 3 timer ude i kulden til fastelavn. 
Der er noget for alle aldre og alle pengepunge. Det var en klar succes og jeg kommer med garanti igen - afhængig af det endelige resultat, som jeg ser, når jeg henter vores ting på mandag.




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar