lørdag den 6. oktober 2012

Max Pett

Da jeg var i München forleden lokkede jeg mine to søde veninder med på Max Pett. Der er ikke nogen af dem der er veganere, men de er altid søde og efterkommer gerne mine ønsker, hvis der er veganske steder, jeg gerne vil prøve. Det er dejligt at have sådanne veninder.

Det er en vegansk restaurant, som ligger ganske tæt på Oktoberfest pladsen og tæt på Sendlinger Tor u-bahn stationen.

Tjek deres hjemmeside her

To af os bestilte spinat-kokos-curry med tofu, mango, papadum og ris. Den tredje bestilte en falaffaltallerken med couscous, hummus, falaffel, ratatouille og tzaziki. Inden retterne kom fik vi dog en lille bitte anretning med tofu, tzaziki, hummus og noget uidentificerbart.
Det var lækkert med den lille appetizer, for at tage den værste sult. Spinat-curryen var lækker og mangoen gik godt til spinaten. Det eneste minus var dog, at vi ikke blev helt mætte, men det skal siges, at vi heller ikke havde spist siden morgenmaden. 
De to af os kunne godt spise mere og vi bestilte derfor begge en chokolademousse med mangosauce. Tjeneren spurgte om vi skulle have tre skeer, hvilket vi højlydt protesterede imod - vi deler skam ikke desserten ;) Han kom alligevel med tre skeer og da anretningen kom, kunne vi forstå hvorfor. Sikke en portion. Super lækker chokomousse og en frisk mangosauce og frugt til. I det hele taget et anbefalelsesværdigt sted, hvis man alligevel er i nærheden.

P.s. det skal måske lige tilføjes, at jeg faktisk måtte give op og ikke kunne spise hele chokomoussen ;)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar