søndag den 3. juni 2012

Besøg fra Danmark

Som en meget forsinket julegave, havde jeg givet min veninde Signe en tur til Malmø med kagespisning.
Det blev til en super hyggelig dag (dog med nogen regn og hagl) hvor vi trissede rundt i Malmøs gader.
Frokosten blev indtaget på min elskede Kafé Agnez og efterfølgende købte vi ind på Möllevängstorget, så vi kunne lave pizza til aftensmad.
Pssst, der er pænt billigt på gørnttorvet klokken en halv time i luk; to små meloner 10 sek, en lille vandmelon 5 sek, fem mangoer 10 sek, ½ kilo kirsebær 25 sek. Så nu bugner frugtskålen :)




Signe fik dagens suppe, blomkål/broccoli, med surdejsbrød og hummus til

Jeg fik deres brunchtallerken

Pølser, brød, "ketchup", kartoffelsalat med radiser og asparges, jordskokkepuré, frisk frugt og salat med hestebønner, blomkål og diverse. Hertil fik man et glas friskpresset juice af melon, æble og appelsin. Klart den bedste veganske brunch jeg har fået :)

Til dessert: cheesecake :)

Dagens projekt: samle ugleuro. Min søde mor havde givet mig uglerne, så den skulle "bare" lige samles. Det lykkedes da også efter et par forsøg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar