onsdag den 20. maj 2015

Guide til det veg* Malmø

En af mine klart mest populære indlæg her på bloggen er min guide til det veg* Malmø. Jeg opdaterede den i marts og skrev da en del steder på, som jeg var blevet anbefalet, men endnu ikke havde haft mulighed for at prøve. Man kan "sagtens" tage Charlie med, men det er så meget nemmere, når man har en "assistent" med.

Min mor kommer på besøg en hel uge i juni måned og jeg har planlagt (undskyld mor) et effektivt skema, som også giver mig mulighed for at prøve en del af de spisesteder, som jeg mangler. Min mor kan ikke holde til at gå for meget, så har forsøgt at tage hensyn til det.

Så værg'go' mor, her er vores planer (jeg har indsat links til den nysgerrige):

Mandag d. 15/6:
- bare rolig mor, ingen planer. Hun lander kl. 16:15 i Kastrup og får et lift hjem af manden min. Spekulerer dog lige i om hende og manden skal købe aftensmad med hjem fra Nois.

Tirsdag d. 16/6:
- vi hopper på bussen ind til Triangeln og spiser frokost på Scania.
- herfra går vi (bare rolig mor, kun 400 meter) til öppen förskola i Familjens Hus.

Onsdag d. 17/6:
- vi tager et tur ind til centrum, hvor vi spiser vegansk frokostbuffet på Satori og dessert på Lotta Love Café, som kun ligger 200 meter væk.

Torsdag d. 18/6:
- en tur i den lokale svømmehal, hvis vi orker det.

Fredag d. 19/6:
- vi hopper på bussen ind til Mitt Möllan, hvor vi tager på besøg i den fedeste genbrugsbutik "Beyond Retro" og spiser Eko Lunch på Tampori Tiffins i samme center. Vi slutter dagen af med at gå 550 meter hen til Beer Ditch, hvor den står på burgere og milkshakes.

Lørdag og søndag:
- restitution, før hun flyver hjem til Aalborg søndag aften.

Husk vandreskoene mor :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar