torsdag den 22. januar 2015

Babysvømning

Vi er begyndt til babysvømning. Vi var afsted med manden for et par uger siden og jeg synes, det var rigtig godt. Så dagen efter kontaktede jeg svømmehallen og fik plads på babyholdet, som startede dagen efter. Nu har vi været på holdet to gange, som ligger tirsdage kl. 14-14:30.

Det er rigtig hyggeligt at komme ud og møde andre babyer og deres forældre. Holdet går stille og roligt frem og indtil nu har vi trænet i at svømme på maven og ryggen og fået hældt vand over hovedet. Hun sagde, at vi efter ca. 5 gange kunne prøve at dykke dem - det gjorde vi nu allerede første gang vi var der. Men okay, så venter vi da, hehe.

Jeg købte en cute morgenkåbe til C i onsdags, da vi var ude og shoppe alene for første gang. Den kan han få på, når vi er klædt om og venter på at komme i vandet.

C's far er noget vandforskrækket og jeg vil gøre mit for, at C ikke får det lige sådan. Der er 9 gange på holdet og herefter tænker jeg, at vi fortsat tager afsted en gang om ugen. Min mor kommer på besøg i starten af februar og tager også med til svømning der. Så jeg satser på, at hun kan få lov til at tage nogle vandbilleder af os.



Der er jo lidt logistik omkring at skulle afsted. Det tager ½ time at gå til svømmehallen, så jeg tog bussen første gang. Han skal jo holde sig vågen til at få mad, tage derned og svømme. Og det tager hurtigt et par timer i alt. Normaltvis er han nok vågen ca. 1½ time, før han har brug for en lur. Så jeg prøver at tage afsted så sent som muligt, for at han er mest muligt udhvilet. I tirsdags ville vi også tage bussen og den kom 13:25, men der var ikke plads. Gulp, for holdet startede kl. 14. Så jeg halvløb i den glatte og tunge sne og nåede det lige akkurat. Gudskelov for at C tog sutten efter en håndfuld forsøg og faldt i søvn, for hvis han havde grædt hele vejen, var jeg da blevet endnu mere svedt, end jeg allerede var.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar