mandag den 24. november 2014

Hvordan kan man være så cute?

Hold nu op, hvor er lillemanden efterhånden blevet ganske nuttet. Han er ikke længere blot rene instinkter og begynder nu at give noget igen i form af pludren og bevidste smil. Det er så skønt og selv de nætter, hvor han kun har powernappet, kan han smelte sin mor med et par smil. Han er begyndt at sove godt i løbet af dagen. Men kun på maven på sofaen. Det er fedt, at han sover flere timer af gangen - for en veludhvilet baby er en glad baby. Men det er lidt upraktisk, at det foregår på maven, da jeg ikke tør gå fra ham. Ikke fordi han kan rulle af sofaen endnu, men fordi han vender hovedet og jeg er nervøs for, om han kommer til at ligge med hovedet ned i sofaen - jeg har forsøgt at ligge ham i liften i stedet, men så sover han betydeligt kortere tid. Så nu er den gamle bærbare fundet frem, så jeg kan sidde og være lidt produktiv, mens han ligger og hygger.

Og det med at han er så cute, gør, at jeg tager et ton af billeder af ham. Jeg ønsker at fange alle de gyldne øjeblikke og faren kan også godt lide at få billeder tilsendt, når han er på arbejde. Min telefon har den seneste tid brokket sig over manglen på iCloude plads, så må nok hellere snart have flyttet billederne over på computeren. Og så går jeg og overvejer, om jeg bør købe en nyere telefon (har iPhone 4S), da kameraet desværre er ret dårligt...




Verdens fineste babytæppe i tunesisk hækling - naturligvis lavet af min søde mor
Hvis der er noget, som han er god til, så er det at gylpe, så der er en del tøjskift i løbet af dagen



Ingen kommentarer:

Send en kommentar