lørdag den 22. november 2014

Gopler, gopler, gopler

Da lille C stadig lå i maven hæklede min mor ni fine gopler, som blev monteret på en uro og sat op over puslebordet. Og hold nu op, hvor er den populær. Han elsker den. Når han bliver puslet ligger han og snakker ivrigt med dem, mens ben og arme basker som vilde. Han bliver ligefrem sur, hvis man fjerner ham for hurtigt. Vi havde besøg af et vennepar for en måneds tid siden og moren så sig lun på uroen. Min søde mor nåede at hækle en flok gopler, så jeg kunne få dem med hjem, da jeg var i Aalborg forrige weekend. Sidste weekend fik venindens datter uroen og her har den fuldstændigt samme effekt. Der pludres ivrigt og man skal bestemt ikke fjerne hende, før hun har snakket færdigt.
 
Opskriften er fra bloggen Cupcake By Me og grundet deres popularitet, måtte min mor også lige hækle tre gopler i dobbeltgarn til sansegyngen - hvor han i øvrigt ligger lige pt, mens mor her blogger.
 
Efter en tur i vaskemaskinen var de klar til montering (plastringen og kobberringen er fra Panduro)
Charlies uro over puslebordet
Baby Lilys uro
Kæmpe gopler over gyngen
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar