tirsdag den 2. september 2014

Rullegardinsjagt

Der hænger et skævt sort mørklægningsgardin på børneværelset. Det er okay, at det er sort, men det går mit neurotiske jeg på, at det er skævt. Så jeg har kigget efter alternativer og er faldet over et fint blåt et med skyer på, Färg & Form Moln. Manden har heldigvis godkendt looket, nu skal vi bare lige find én størrelse og bestille det - juhuu...
 
 
 
Jeg mangler også en lampe på eller ved puslebordet, til når der skal skiftes bleer om natten - loftlampen er nemlig ret kraftig og det er ikke rart for hverken baby eller os, at blive vækket mere end nødvendigt. Jeg er lun på en fin pandalampe, men er usikker på, om det er dumt, at det er en bordlampe, hvilket optager plads på puslebordet. Jeg har ikke helt bestemt mig endnu...
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar