torsdag den 18. september 2014

Babybukser - DIY

Den talentfulde Anna Svenning, som står bag bloggen Laralil, har mange fine DIY's. Dette indlæg er en reference til hendes DIY på de fineste babybukser.
 
Når man lige har lavet et par, er mønstret nemt at gå til og man kan klippe og sy et par bukser på under to timer. Jeg synes, de er blevet rigtig fine, men vil lige vente med at producere flere, før jeg har en model at teste mønstret på...
 
Obs: jeg synes, de er lidt store i størrelsen og min ellers ret tykke baby har brugt dem i str. 50/56 indtil for ganske kort tid siden (og han er i en 68 i andet tøj nu).
 
Det tog lidt tid at klippe skabelonerne ud og klippe stoffet. Det første par bukser tog længere end håbet, men det andet par bukser tog 1 time og 49 min (ja, jeg tog tid), så det synes jeg er helt okay af en ikke-erfaren hobby syerske
 
 
 
Str. 50/56
 
Der er nu også syet bukser som er et nummer større. Her en prøvemodel i str. 62/68
Str. 62/68
 

5 kommentarer:

  1. De er blevet rigtig fine - lækker rib :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker, er også rigtig godt tilfreds :)

      Slet
  2. Svar
    1. Ja lille Charlie kom til verden for snart 2 uger siden, den 21. september. Dagene går alt for hurtigt og har slet ikke haft tid eller overskud til at skrive det på bloggen endnu. Men ja, han er her :)

      Slet
  3. Årh tillykke!!! Jeg glæder mig til at se et foto af den lille dreng :)

    SvarSlet