søndag den 9. februar 2014

Et styks collage i gangen

Jeg har længe gerne villet lave en collage i trappegangen og jeg formåede for nogen tid siden, at få overbevist manden (der stikker dog det under, at han går og kigger på nye højtalere til stuen). Jeg har derfor gået og samlet billeder, postkort og rammer i den seneste tid. I går skyndte jeg mig at sætte det hele i rammer og hænge dem op (man skal skynde sig og udnytte det, når manden står intetvidende udenfor og vasker bil). Jeg synes, det er blevet rigtig fint. Der mangler stadig et par billeder forneden, før den er "fyldt ud", så nu må vi se hvad jeg falder over hen af vejen.

Manden bearbejder stadig chokket, men well, jeg havde jo fået lov...



De fine ophæng fra Frk Hansen, som jeg købte i december har fået en plads i collagen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar