lørdag den 4. maj 2013

269 for life

Jeg har nu haft min tatovering i en uges tid og har stort set kun fået positiv feedback for den. De fleste forstår baggrunden, når jeg forklarer den og flere synes den er sej, andre synes vist jeg er lidt småtosset. Hvis man på facebook kigger i "269 for life"s fotoalbum, kan man se, at jeg blot er en ud af hundredevis af mennesker, som har valgt at få 269 udødeliggjort på kroppen. Der er en hav af varianter, nogle vælger diskrete modeller og andre går all in. Nogen er blevet brændemærkede og flere har deltaget i masse-tatoverings-events, hvor frivilllige tatovører har tatoveret de fremmødte. Så vidt jeg ved, er vi kun to i Danmark, men det breder sig lige så langsomt.













2 kommentarer:

  1. Den var super flot, og dejligt at se dig igen til sommerfesten søde Maj! Håber du hygger i det svenske. :)

    - Maria

    SvarSlet
  2. Hey du fandt bloggen. Det var også rigtig hyggeligt at se dig igen. Håber du er kommet godt hjem til det mørke Jylland og snart kommer igen :)

    SvarSlet