fredag den 29. marts 2013

Pay it forward, take three

I starten af januar florerede denne her rundt på facebook:

"Okay, en lille sød og fin idé.

Pay it forward 2013. De første 5 personer som kommenterer på denne status, vil i løbet af året 2013 modtage en lille overraskelse fra mig. Måske noget hjemmebag, en bog, noget hjemmelavet eller noget helt andet. I vil modtage det pludseligt og uventet, når jeg føler tidspunktet er rigtigt. Det eneste I skal gøre er at dele denne status, så I også kan glæde 5 af jeres venner :) Hvem er friske? Det er en god måde at gøre lidt godt for hinanden på :)"


Her kan du se den første gave jeg sendte afsted; en fin lille patchworkbold til en gymnasieveninde, som havde fået en pige i sommer.

Her kan du se den anden gave, som blev sendt afsted; nogle fine resinøreringe, som jeg lavede til en venindes veninde.

I dag har jeg (grundet den dumme sne) spenderet endnu en dag i hobbyværelset. Jeg har bl.a fået lavet den tredje "Pay it forward" gave. Det er fem julekort, så den person som modtager dem, kan glæde fem personer til jul. Okay det er godt nok i god tid, men det var det jeg havde lyst til at lave.







De er nu lagt i en kuvert og skal sendes til Aalborg. Jeg laver et indlæg med en DIY til julekortene ovenfor. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar