lørdag den 2. februar 2013

Pay it forward, take two

I starten af januar florerede denne her rundt på facebook:

"Okay, en lille sød og fin idé.
Pay it forward 2013.De første 5 personer som kommenterer på denne status, vil i løbet af året 2013 modtage en lille overraskelse fra mig. Måske noget hjemmebag, en bog, noget hjemmelavet eller noget helt andet. I vil modtage det pludseligt og uventet, når jeg føler tidspunktet er rigtigt. Det eneste I skal gøre er at dele denne status, så I også kan glæde 5 af jeres venner :) Hvem er friske? Det er en god måde at gøre lidt godt for hinanden på :)"

I lørdags lavede jeg et indlæg med den første pay it forward gave, som jeg har sendt ud i verden. Her er så den anden gave (ud af fire).

Jeg har lavet nogle øreringe, som er pakket i en fin æske og sendt til Aalborg. 







Håber modtageren kan bruge dem eller i al fald kender nogen, som kan få glæde af dem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar