lørdag den 26. januar 2013

Pay it forward 2013

I starten af januar florerede denne her rundt på facebook:

"Okay, en lille sød og fin idé.

Pay it forward 2013.De første 5 personer som kommenterer på denne status, vil i løbet af året 2013 modtage en lille overraskelse fra mig. Måske noget hjemmebag, en bog, noget hjemmelavet eller noget helt andet. I vil modtage det pludseligt og uventet, når jeg føler tidspunktet er rigtigt. Det eneste I skal gøre er at dele denne status, så I også kan glæde 5 af jeres venner :) Hvem er friske? Det er en god måde at gøre lidt godt for hinanden på :)"

Normalvis gider jeg ikke at deltage i de uendeligt mange kæde-statusser. Men jeg synes den her var rigtig fin og fik fire svar. Så nu er jeg gået i gang med at overveje hvad de fire skal have af mig. 

Den ene er en gammel gymnasieveninde, den anden en fra veganer-kredsen, den tredje er min mors veninde og den sidste min venindes veninde. Så ikke nogen jeg ser så meget til i dagligdagen, hvilket bare gør udfordringen endnu sjovere. 

Jeg har nu lavet den første gave færdig. Det er til min gymnasieveninde, som fik en fin lille pige i sommer. Til hende har jeg syet en lille bold og foldet en fin lille kuvert til brevet. Det hele bliver pakket ind i silkepapir og så sendt med posten til Aalborg. Glæder mig til at høre hvad hun synes om den. 

Her og her kan du se nogle bolde jeg tidligere har lavet.

Jeg har brugt Mie fra Praleriers DIY. Eneste forskel er, at jeg bruger tape til at holde kartonskabelonen fast på stoffet, mens hun riede det.

Med snore, så de små fingre kan få fat i bolden og med en stor bjælde i, så den kan larme





Ingen kommentarer:

Send en kommentar